مجموعه بزرگ تصویر شرقی گزارش شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ خود را منتشر نمود. به گزارش روابط عمومی آموزشگاه تصویر شرقی، دستاوردهای این مجموعه به دو بخش آموزشی و تولیدات تقسیم می‌شود:

بخش اول: دستاوردهای آموزشی

در بخش دستاوردهای آموزشی می‌توان به شروع به کار دوره‌های بازیگری یکساله و خروجی محور اشاره کرد. این دوره ها در تمام رده‌های سنی می‌باشد. به این صورت که هنرجویان با ورود به این دوره، وارد چرخه پرورش بازیگر شده و کلاس‌های مختلف و دوره‌های مختلف، بازیگری، تئاتر، سینما، فن بیان، حس و غیره با ایشان کار می‌شود و در نهایت در یک پروژه فیلم بازی خواهند کرد.

دستاورد دیگر در این بخش رایزنی با تو موسسه سنفورد مایزنر و لی استراسبرگ آمریکا می‌باشد جهت انتقال تجربیات و سبک آموزشی این موسسات به ایران می‌باشد که در این راه نیز پیشرفت‌های خوبی شکل گرفته است که پیش بینی می‌شود در نیمه دوم سال جاری این مهم محقق گردد.

در انتها نیز، برگزاری ورکشاپ سه روزه دکتر محمد صادقی، دانش آموخته موسسات آموزشی مایزنر و لی استراسبرگ آمریکا می‌باشد که در واپسین روزهای شهریور ۱۴۰۱ برگزار گردید.

بخش دوم: تولیدات

در ابتدای سال ۱۴۰۱ و همزمان با عید نوروز، آموزشگاه تصویر شرقی با همکاری خانه جوانان استان خراسان رضوی و با حمایت مالی مجموعه پدیده شاندیز، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با محوریت عکاسی، تیزرسازی و تئاتر خیابانی در داخل مجموعه پدیده نمود که مورد استقبال هنرمندان خراسانی قرار گرفت و به نفرات برتر هر رشته جوایز ارزنده‌ای اهدا گردید.

سپس از تاریخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۱۶ شب، تئاتر کمدی عیار به نویسندگی و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی‌فر، کارگردانی احمد طاهونچی و مجری طرحی تصویر شرقی پس از شش ماه تمرین این گروه در داخل پلاتوی تمرین آموزشگاه تصویر شرقی، بالاخره روی صحنه رفت و بلیط فروشی موفقی داشت و توانست رضایت حداکثری تماشاچیان و هنردوستان را جلب نمود.

پس از آن در ۱۵ شهریور فیلمبرداری فیلم سینمایی والدین مجرد به کارگردانی رضا پژواک، تهیه‌کنندگی زاهد رئیسی و مجری طرحی تصویر شرقی آغاز گردید و برخی سکانس‌های این فیلم به منظور تبلیغات اولیه و ساخت آنونس ضبط گردید.

دو روز بعد و در تاریخ ۱۷ شهریور تئاتر شهردار مدرسه در آمفی تئاتر صادقی پور مشهد برروی صحنه رفت. این تئاتر حاصل دسترنج هنرجویان ترم دوم بازیگری تئاتر آموزشگاه تصویر شرقی بود که اجرای موفقی نیز داشتند.

همچنین در انتهای نیم سال اول ۱۴۰۱ مجوز ساخت چندین فیلم کوتاه و بلند اخذ گردیده است که امید می‌رود در نیم سال دوم این تولیدات نیز به ثمر رسیده و در گزارش نیم سال دوم این مجموعه مطرح گردد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تصویر شرقی، این آموزشگاه یکی از فعال‌ترین و موفقترین آموزشگاه‌های بازیگری مشهد می‌باشد که تا کنون تمام فارق التحصیلان خود را در تئاترها و فیلم‌های مختلف بازی داده است و یکی از دلایل رشد چشمگیر این مجموعه نیز همین موضوع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *