به گزارش روابط عمومی مجموعه تصویر شرقی، تئاتر شهردار مدرسه که در ژانر کودک و نوجوان روز پنجشنبه ۱۷ شهریور به روی صحنه رفت و با استقبال تماشاچیان روبرو شد و موجب شگفتی آنان گردید.

تئاتر شهردار مدرسه با بازی هنرجویان ترم ۲ بازیگری آموزشگاه تصویر شرقی تهیه و تولید گردید و با موفقیت به روی صحنه رفت. این تئاتر اولین فعالیت سید امیر علی رضازاده فخار (فرزند سید مهدی رضازاده فخار) به عنوان کارگردان می‌باشد.

تئاتر شهردار مدرسه

لیست عوامل:

نویسنده: سید مهدی رضازاده فخار
کارگردان: امیر علی رضازاده فخار
تهیه‌کننده: صبا چارقچیان خراسانی
مجری طرح: آموزشگاه تصویر شرقی

بازیگران و عوامل تئاتر شهردار مدرسه

لیست بازیگران تئاتر شهردار مدرسه:

  • فاطمه محمدنژاد
  • سجاد امینیان
  • یاسین وزیری
  • آنیتا زمانی
  • الینا خلقتی نیا
  • آرمیتا بهبودی
  • کوثر عابدزاده
  • امید پریزاد
  • رها عطائی
  • پریسا احمدی

درباره تئاتر شهردار مدرسه

تئاتر موزیکال شهردار مدرسه درمورد کودکی به نام جمشید است که به درس و مدرسه اهمیت نمیدهد و با همه دانش آموزان سر این موضوع مشکل دارد و آنها را مسخره می‌کند. اما دانش آموزان به او مسئولیت مهمی واگذار می‌کنند. این مسئولیت شهرداری مدرسه است. به این صورت که بعضی امور را در مدرسه به دانش آموزان واگذار کنند و آنها را مسئولیت پذیرتر پرورش دهند.

جمشید که این مسئولیت را قبول می‌کند به مرور تغییر می‌کند و تبدیل به فرد جدیدی می‌شود که بسیار مسئولیت پذیر و دلسوز مدرسه است و با طرح‌های نو و ابتکاری برای مدیریت مدرسه، به سایر دانش آموزان و مدیران مدرسه کمک می‌کند.

مهدی رضازاده فخار

مهدی رضازاده در مورد ایده اولیه نمایشنامه این تئاتر توضیح میدهد که طرح شهردار مدرسه در تهران مطرح شد که ابتدا قرار بود این نمایشنامه برای تهران نوشته و اجرا گردد، اما با ایجاد تغییر و تحول در شهرداری تهران، این طرح نیز نیمه تمام ماند و اکنون در مشهد و با هنرنمایی هنرجویان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد تصویر شرقی به روی صحنه رفت.

این نویسنده پیشکسوت که به خاطر فیلمنامه فیلم سینمایی استرداد برنده جایزه فجر شده است، افزود که به زودی قسمت دوم این نمایشنامه آماده اجرا خواهد شد و در آن یکسری دیگر از هنرجویان مجموعه تصویر شرقی رو صحنه به هنرنمایی خواهند پرداخت. او افزود قسمت دوم تئاتر شهردار مدرسه، دنباله قسمت اول است و ربط معنایی کامل دارد.

رضا پژواک

رضا پژواک کارگردان بنام سینما و تلویزیون، و یکی از مدعوین این تئاتر در مورد سبک اجرا بازیگران این تئاتر اظهار داشت که: شنیده‌ام این بازیگران کمتر از دو ماه تمرین داشته‌اند، این سطح اجرا برای بازیگران حرفه نیز دور از انتظار است و توانایی اجرای این هنرجویان غیر قابل تصور است. البته از شاگردان استادی چون مهدی رضازاده کمتر از این نیز نباید توقع داشت.

در پایان اجرا از بازیگران و عوامل این تئاتر تقدیر و تشکر شد و لوح تقدیری به نشانه سپاس از زحمات شبانه روزی، دریافت نمودند.

پوستر شهردار مدرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *