رویداد سه روزه کارگاه بازیگری دکتر محمد صادقی با رویکرد آموزش تکنیک‌های بازیگری جلوی دوربین و کشف استعداد هنرجویان مستعد توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد تصویر شرقی با همکاری آبرنگ در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور و ۱ مهرماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تصویر شرقی این کارگاه که در سطح مقدماتی بود با حضور بیش از ۴۰ نفر از علاقمندان به حوزه بازیگری در سالن شهرکتاب (روز اول) و سالن هتل آبان (روز دوم و سوم) با تدریس دکتر محمد صادقی به پایان رسید.

در این دوره سرفصل‌های مقدماتی مربوط به بازیگری سبک متد، پرورش تخیل، چگونگی دسترسی و استفاده از حافظه احساسی و تمرینات رها سازی ذهن تدریس گردید و در پایان همه هنرجویان جلوی دوربین اتود زدند و فیلم اتود آنها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در زیر یکی از اتودهای بازیگری که توسط هنرجویان انجام پذیرفت را مشاهده می‌کنید. این اتود توسط دو دوربین همزمان ضبط می‌گردید و پس از تدوین، در روز آخر ورکشاپ مورد نقد و بررسی قرار گرفت که بازی مهدیه افشار در این فیلم بسیار مورد توجه و استقبال دکتر صادقی قرار گرفت.

درباره دکتر محمد صادقی

محمد صادقی در سال ۱۳۳۶ در مشهد دیده به دنیا گشود. وی دانش آموخته مدرسه بازیگری «سن‌فورد مایزنر» و مدرسه بازیگری «لی استراسبرگ» آمریکا می‌باشد.

وی در سال ۱۳۷۰ به ایران بازگشت تا در زمینه بازیگری در کشور خود فعالیت داشته باشد. او همزمان با بازی در سینما و تلویزیون به تدریس بازیگری در دانشگاه نیز مشغول است.

از جمله آثار به یادماندنی ایشان می‌توان به ولایت عشق، مختارنامه، خواب و بیدار، ابراهیم خلیل‌الله و عمارت فرنگی و ده‌‌ها فیلم و سریال دیگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *