فیلم تلویزیونی بعدازظهرهای فعال به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید مهدی رضازاده فخار، کارگردان فیلم‌های: استخوونای بابام، نام و نام خانوادگی، جایزه‌ای برای او و نیش در مشهد و در مجموعه بزرگ تصویر شرقی آغاز گردید.

این فیلم حاصل یکسال کار تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه چالش‌ها و ناهنجاری‌های نوجوانان در مقطع تحصیلی متوسطه دوم، می‌باشد که اکنون تبدیل به فیلمنامه گردیده و آماده تولید شده است.

فیلم سینمایی بعد از ظهرهای فعال با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی جهت پخش از شبکه‌های سراسری تلویزیون در دست تهیه است.

موضوع این فیلم در مورد معلمی است که با مشاهده چالش‌ها و معضلات جوانان و نوجوانان به فکر چاره‌ای برای این مسئله می‌افتد و پس از انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی فراوان، طرحی را با نام «بعدازظهرهای فعال» به آموزش و پرورش ارائه می‌کند و در خود مسئول پیگیری و اجرایی نمودن آن می‌شود و در مسیر با چالش‌ها و دشواری‌های فراوانی روبرو می‌شود.

مراحل پیش‌تولید و تولید این فیلم در مشهد مقدس و در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای تصویر شرقی انجام پذیرفته است و پروژه پس از پایان فیلمبرداری و تدوین، از شبکه‌های ملی تلویزیون پخش خواهد شد.

افتتاحیه پروژه بعد از ظهرهای فعال در مدرسه حضرت زینب مشهد و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، مدیر کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگانی از خانه صنعت خراسان رضوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه علمیه و… روز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار گردید و این پروژه ملی کلید خورد.

بازتاب خبری افتتاحیه پروژه بعدازظهرهای فعال

با توجه به حضور پررنگ بخش دولتی و خصوصی در افتتاحیه پروژه بعد از ظهرهای فعال، این مراسم بازتاب خبری گسترده‌ای در سطح رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها داشت، که برخی از آنها به شرح ذیل می‌باشد:

گزارش خبری/تصویر صدا و سیمای خراسان

گزارش خبری آموزش و پرورش

مصاحبه خبری مدیریت روابط عمومی آموزش و پرورش با کارگردان پروژه

سایر اخبار خبرگزاری‌ها درباره پروژه بعدازظهرهای فعال

خبرگزاری آموزش و پرورش
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)
خبرگزاری تسنیم
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرگزاری بسیج
خبرگزاری صدا و سیما (IRIB)
خبرگزاری دانش‌آموزان ایران
پایگاه خبری اخبار رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *