به گزارش روابط عمومی تصویر شرقی، فیلم کوتاه باران شهاب از تولیدات مجموعه تصویر شرقی، در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ از شبکه خراسان پخش گردید.

این فیلم با بازی زیبای پویا ریحانی و زینب برات زاده، با موضوع بزرگداشت مقام و کرامت در آموزشگاه تصویر شرقی تولید گشته و همزمان با روز زن، میهمان خانه‌های ایرانیان بود.

فیلم باران شهاب، داستان تلاش زنی را نشان می‌دهد که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شاکیان همسرش می‌کند و در نهایت با وجود تمام سوءتفاهم‌هایی که بین او و همسرش ایجاد شده، است موفق می‌شود که همسر خود را از مشکل به وجود آمده خلاص نماید.

برخی عوامل فیلم باران شهاب

  • نویسنده و کارگردان: پویا ریحانی
  • مجری طرح: صبا چارقچیان خراسانی و امیر حریربافان
  • مدیر فیلم‌برداری: علی خیابانی تنها
  • عکاس پشت صحنه و تدوین و صداگذاری: علی راشینی

این فیلم، به صورت کوتاه و بسیار خلاصه به بررسی مسائلی که زنان در مقام همسر در جامعه با آن مواجه هستند، پرداخته است و با تاکید بر عدم قضاوت زود هنگام، این موضوع را نشان می‌دهد که اعتماد بین زوجین یک ضرورت اساسی برای ایجاد یک خانواده و در نهایت جامعه‌ای سالم و پویا است.

لازم به ذکر است که در جامعه امروز که افراد فرصت کمتری برای تماشای فیلم دارند، اهمیت تولید فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های فوق کوتاه مانند باران شهاب، یک نیاز روز افزون است و البته باید توجه داشت که هرچقدر زمان فیلم کوتاه تر باشد، فرصت کمتری برای انتقال مفهوم وجود دارد و در نتیجه تولید آن نیز سخت تر می‌شود و نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *